Svet-Stranek.cz
Buďte krásní, zdraví a informovaní
Péče o tělo přírodním způsobem

tipy jak nepoznat nemoc?:Buďte krásní, zdraví a informovaní

tipy jak nepoznat nemoc?

Nevědomost neomlouvá a to platí dvojnásob pro naše tělo..
         

Několik doporučení ohledně výživy

Podle těchto bodů žiji, podle pana Jiřího z NDC, kterého si velmi vážím. Použiji jeho text. Ze stránek novaduchovnicesta.

 

    1) Nejím maso v žádné podobě. Nepotřebujiho a žádná část mé bytosti po něm netouží. Proto ani nejím žádné pseudo náhražky masa, např. sójové maso, vegetariánské párky. Nemám potřebu si připomínat „staré zlaté časy“, kdy jsem maso ještě jedl. Navíc, takto označené produktyjsou znehodnoceny nepřirozenými technologiemi a znatelným množstvím levotočivých příměsí.

    2) Neohřívám si jídla v mikrovlnné troubě,i když je to pohodlné a snadné.

    3) Vyhýbám se výrobkům z geneticky modifikovaných potravin – levné sójové oleje, některé slunečnicové oleje, semínka slunečnic, některé druhy potravinářské kukuřice a další.

    4) Vyhýbám se potravinám, které obsahují vysoký podíl neorganických prvků - například minerální vody a také většina potravin uměle obohacených minerály a vitamíny, které jsou obvykle vneorganické podobě.

    5) Vyhýbám se nepřirozeně zpracovaným potravinám. Například káva bez kofeinu, pivo bez alkoholu, jogurty a mléko s nulovým obsahem tuku, nebo jiné potraviny, ve kterých je obsažený tuk snížen nanulu. Takového výsledku se obvykle dosáhne za cenu použití vysoce účinných chemických přípravků a technologií.

    6) Vyhýbám se pravidelné konzumaci kyselinotvorných potravin a nápojů, které na neutralizaci kyselosti ubírají vápník z těla – např. (některé) mléčné výrobky, ocet, káva, černé a částečně i zelené čaje.

    7) Nepiju tvrdý alkohol, který je buněčným jedem. Jenom si občas dám skleničku relativně zdravého piva.

    8) Snažím se zařazovat denně do svého jídelníčku dostatek přírodních tepelně neupravených syrových potravin ve formě ovoce, zeleniny, ořechů, semen, naklíčených zrn i salátů z nich.

    9) Dávám přednost jídlům připraveným jednoduchými postupy přímo z rostlinných a ovocných plodin před průmyslově připravenými polotovary.

-Řada zkušeností z celého světa naznačuje, že vysokého věku se dožívají lidé, kteří po celý život konzumují jednoduchou stravu.

    10) Vyhýbám se potravinám a zubním pastám obsahujícím fluoridy.

    11) Jím pravidelně a často v menších množstvích a nepřejídám se.

    12) Vyhýbám se lékům ve všech podobách.

Více zde: http://www.novaduchovnicesta.cz/informace/a23-optimalni-stravovani-z-pohledu-bioenergii-ii


Děkuji za inspiraci, která změnila celý můj život k lepšímu. V.N.I.


                                        Jak jíst zdravě     

Jsem samouk a léta ve svém volném čase studuji stravu a zdravý životní styl. Je to mé Know how, které tu prozentuji a nežádám finanční odměnu. Proč? Protože když lidé budou zdraví tak budou šťastní a bude to benefit pro nás všechny.  Jsou státy a lidé v nich co to vědí a není to utopie. :)     

Čtu etikety a vyhýbám škodlivým látkám v potravě.
Může se stát, že někdy éčko zbaštím, ale některá se dají dle mého názoru tolerovat jednou za čas (např: sýr s barvivem anatem či kyselinou citronovou)-nejsou tak škodlivá.
Samozřejmě je vždy nejlepší nepříjímat žádná, protože některé kombinace E způsobují různé záchvaty, vyrážky a kdo ví co vše. Plus když přidáte stres je to nepříjemný koktejl zdravotních potíží. Protože na každého působí různá E nějak jinak. Je to celkem nový fenomén o kterém se zase tak nemluví.
Vznikne vám v zažívacím traktu takový chemický koktejl. (mixem éček)
Množství látek v potravině, by mělo být seřazeno na etiketě.
Od nejvíce po nejméně.
Věřte je dnes už možné sehnat potraviny s minimem eček i bez nich, stačí jen trocha vašeho času pro začátek a pak už nic.
Některé potraviny mohou neutralizovat špatný účinek éčka.např: kmín.
Proto je dobré dávat při vaření brambor kmín, pokud nějaká s brambor bude nedozrálá nebo napadená plísní (což mnohdy pohledem nepoznáte?) a bude vám hrozit menší otrava-střevní potíže, kmín projevy zmírní nebo je neutralizuje.
Kdo hledá informace, najde, v době internetu :)
Každá umělá látka naše tělo zatěžuje a přemíra vařené stravy dělá totéž, ideálně bz člověk měl sníst až 50 procent syrové stravy (ovoce, zelenina, naklíčené luštěniny, oříšky.)

Věděli jste, že namočené oříšky ve vodě jsou lépe stravitelné a díky aktivaci životadárných látek v nich obsažené, vodou?
Nakličované luštěniny (i ořechy) jsou velmi zdravé, lépe stravitelné a nenadýmají.
 
Cvičíme
Nejlépe denně alespoň pár cviků které protahují i posilují tělo zároveň: 5 tybeťanů.
Do práce jsem jezdívala na kole, nebo chodila pěšky, několikrát týdně posilovna, cvičení s vlastní vahou, parkour, běh...to je na každém jaký druh pohybu si člověk zvolí,  
důležitý je ten správný pohyb. (cvičením, však nemyslím okopávání zahrádky)
Ptáte se starého člověka a  na dlouhověkost?
A už vám nějaký řekl - sedím, koukám na televizi a cpu se? Myslím, že ne.
....hýbou se, jsou aktivní, luští křížovky, pletou..a nevím co všechno.
Jak se přestanete hýbat a myslet (např: četba novin, zahrádka) automaticky se pohřbíte.
Nejhorší je pro nás je strach a stres. Ovládá nás. Pořád se něčeho bojíme....proto děláme chyby. Proto se ocitáme v kolotoči nezdarů.
 Někdy je strach i prospěšný je to taky přirozená obrana..přežít.
Přesto strach a nuda dle mého názoru je problémem celé civilizace.
 
Používám/e přirodní přípravky na tělo i vlasy, peru v prášcích bez chemie.
Je to skvělé vyrážky uplně zmizely ať ve vlasech či po těle.
Výborné zkušenosti mám s kosmetikou Cannaderm, proto ji také používám i v saloně.
 
Jak už nikdy nebýt nemocný?
Poradím vám jednoduchou, ale učinou věc.
Hlídejte si své PH těla.
Když ho budete udržovat pořád mírně zásadité nepoznáte co je nemoc.
PH těla 7 až 8 je ideální. PH6 už není už nic moc.
Kontrolujete si své PH jednou za čas pomocí PH papírků zakoupené v lékárně.
Počůráte papírek hned jak ráno vstanete z postele a za vteřinu je tu výsledek.
Jak si udržovat ideální PH?
Především pomocí stravy. Až padesát procent denního přijmu stravy má být syrová strava. Nevařené. Ovoce, zelenina, naklíčená semínka-luštěniny, oříšky.
Kolik procent populace má tak pestrý jídelníček?
Mnoho z nás prožili (a prožívají) velkou část života na pečivu (hlavně:rohlíky, buchty), mléce a mase.
Věděli jste, že aby jste do vysokého věku neměli zdravotní problémy tak tyto (maso, mléko, nemluvím o uzeninách, umělých sladkostech a pitích) potraviny se mají konzumovat spíše v menší míře?
Samozřejmě hraje velkou roli pravidelný režim (hlavně spánek, jídlo, aktivity..), pitný režim, také sport, důležitý je pobyt venku v přírodě, čas sám pro sebe (odbourání stresu).
Tohle vše jsou faktory ovlivňující zdraví, samozřejmě i dědičnost.
Věřte-neveřte nemá zase takový velký vliv, jako ostatní zmíněné věci (jen několik procent). I když rádi na dědičnost hodně svádíme. Omlouváme si sami v sobě proč se nám nechce...bojovat.
Kvůli zdravějšímu přístupu k životu a změny pohledu na svět jsem nemusela přestat pít alkohol. Piji obden pivo (převážně nepasterizované), občas víno (spíše červené, když je sezona, tak ráda holduji burčáku :) Ten je velmi zdravý, když se to nepřežene.

Strašák dnešní doby je rakovina.
Přepalené tuky, sladká tučná jídla, zelenina či ovoce jen málo, snídaně? buchty či smažená vajíčka..jaké si myslíte, že toto stravování má pravděpodopnost vzniku rakoviny? + stres?
Myslím, hodně vysoké.
Rakovina v zásaditém těle nemá šanci! Proč jí je dnes tolik? Podrobnější info jak předejít rakovině:
http://faktaozdravi.wordpress.com/2008/11/11/jak-si-vypestovat-rakovinu-tim-ze-zmenite-ph-sveho-tela/
Podívejtesekolemsebeidovlastníhotalířeazamysletese.
Českákuchynějevelmitěžkáplnátučnéhoasladkého.
Tělo díky různým procesů vytváří kyseliny a My je ještě tělu dodáváte díky nevyvážené stravě.
Ano, nemáme na ameriku, to máte pravdu. Také jsou tam lidé nesmírně tlustí a nemocní.
Neberme si z nich příklad. Každý by měl začít u sebe.
Takže nic nepřehánět.
Málo sladkého, kyselinotvorného (pečivo, mléko) tučného či smaženého a hodně ovoce a zeleniny.
Maso a mléčné výrobky zakyselují poměrně hodně. Proto snižte jejich konzumaci.
Pitný režim asi 3 litry denně a to i v zimě. Snížit příjem kávy černého čaje. Pro tělo je dost kyselá/ý a agresivní.
Pozor také na stres a rozčilování. Pokud skladbou vašeho jídelníčku nejste jistí
vyvažujte vaše PH pomocí jako je např: listové zeleniny, vše co osahuje více chlorofilu, dobrý je i konopný olej lisovaný za studena, nejlepší ošťavňování ovoce a zeleniny.
Co jsem objevila jak udržovat své tělo v rovnováze. Nepoznala jsem nemoc.
Zkuste to také!
Další články na toto téma:
http://www.celostnimedicina.cz/udrzuj-zasadite-telo-pro-zachovani-optimalniho-zdravi.htm

Léčbarakovinystojívzačátcíchněkolikset tisíc v pokročilejším stádiu až milion korun.
Není lepší předcházet této nemoci, p
ouhou úpravou jídelníčku a pozitivním přístupem k sobě a ostatním lidem.
Je tu hodně napsané z mé osobní zkušenosti.
Je tolik lidí, kteří jsou vážně onemocní a nevědí, že změna jídelníčku jim může pomoci i k úplnému uzdravení.
Věřte nevěřte je tomu tak. Tolik řešení nemocí je skryto v jednoduchých receptech a mi místo toho jíme prášky za velké částky.
Prokazatelně léčí dlouhodobé popíjení bylinných čajů.
Chcete vypudit z těla viry ? Bradavice, s kterými bojujete marně?
 1-3 měsíce (individuální) popíjejte čaje ze zázvoru. Prolévejte se jím.
Ranní sliny hned po probuzení na ránu. Rány se pěkně zahojí. 
Když budete mít vůli a snahu vyhrajete. Rychlá a drahá řešení se prodraží a problém se opět vrací.
Osobní zkušenost: Po delší době, omezení sladkého, smaženého a kyselého (mléčné výrobky, pečivo), také kvůli častým nemocem v mém okolí, jsem se rozhodla si usmažit velký kus sýra, a co se nestalo do večera jsem byla velmi zahleněná a vypadalo to na začínající nemoc, a něco podobného se mi stalo o nějaký čas později, když jsem snědla polovinu domácího džemu.

Nasadila jsem si opět "omezovací taktiku", hodně jsem pila (převážně bylinkové čaje) a každý den jsem měla čerstvou cibuli nebo česnek a za pár dní bylo po všem.
A pohádky je konec si říkáte?- vyzkoušeno na mě ne na zvířatech :), takhle se můžete vyhnout nemoci. "Dietkou". Ano ráno si nedáte jak jste zvyklí kus chleba nebo jogurt, dáte si čerstvé ovoce s ořechy pro zasycení a takhle podobně budete svačit dopoledne a pak lehká jídla z hodně zeleniny i odpoledne, maximálně pivečko. Žádné prášky, ty vám pouze tělo zatíží, máte pocit, že se vám ulevilo, ale potlačí jen příznaky a nenechá tělo dělat svou práci. Je to tak, sama několik let léky neberu, nachlazení jsem vždy byla schopná si vyřešit sama. Lékař, aby si vydělal je tlačen farmaceut. společnostmi vám dávat léky, jen málo lékařů řekne vyležet, bylinkovej čaj, pít.
Největší chybou je to, že se snažíme rychle se vyléčit. Paradoxem je, že kdybychom poslouchaly projevy svého těla, nemoc by nestačila ani propuknout. Jenže mi vše řešíme, až je zle a místo abychom dali tělu odpočinek, nadopujeme je chemii, která oddálí příznaky (zatíží tělo), takže můžeme nějakou dobu fungovat, ale za nějaký čas se zcela odrovnáme a musíme tak tři týdny odpočívat místo pár dnů či týdne, který by vyřešili bylinky a klid.
Jistě je to dobou, ale naše zničené zdraví nám nikdo nevrátí.
  Hodně štěstí.



Jste citliví na horko nebo na zimu?

Hypotalamus je skutečně váš teploměr.
  jestliže zanedbáváme vnitřní čistotu těla a nejíme dostatečně syrovou stravu, pak se může stát, že si vaše tělo s regulací teploty neporadí. Jestliže se o tělo dobře staráme a hypotalamus je zdravý, aktivuje potřebné nervové mechanismy, aby nadměrné vedro bylo odstraněno stimulací dýchání, srdeční činností a míchy Zvýší-li se teplota krve na nutnou míru, začneme se potit; tím se tělesná teplota sama od sebe vyrovná a cítíme se dobře. Jestliže je zima, ovlivňuje hypotalamus vyzařování tepla ze systému orgánů, což vede k zadržení tepla tělem. Hypotalamus ovlivňuje také výrobu tepla v těle rozprouděním látkové výměny. Na tom se podílí také štítná žláza. Veškerá, krev cirkulující v těle protéká štítnou žlázou. Z tohoto důvodu je také napadána škodlivinami přítomnými v krvi stejně jako hypotalamus. Škodlivé substance v krvi, které se dostanou do hypotalamu, mohou funkci tohoto vzácného termostatu poškodit; jestliže je tlusté střevo ucpáno jedovatým odpadem, přicházejí škodliviny krví i do hypotalamu. Abyste svůj hypotalamus udrželi v dobrém, funkčním stavu plném energie, dbejte na to, co jíte a starejte se o čistotu vašeho vylučovacího ústrojí. Potřebovali bychom celou jednu knihu, kdybychom chtěli vysvětlit všechny rozmanité funkce hypotalamu. Zdůrazňuji to proto, abych vás ještě jednou upozornil na důležitost péče o všechny vaše tělesné a duševní návyky, aby vám toto životně důležité centrum ve vašem těle mohlo pomoci dosáhnout a udržet zářící zdraví.

z knihy


Správné tahy při odličování obličeje (proti vráskám a stárnutí)

 

Při zadánína vyhledávači internetu, jak se správně odličovat vám vyjede mnoho rad.

Já jsem byla celkem překvapená, s jakými názory se můžeme setkat.

Mám tu provás jednoduchý návod, jak se odlíčit bez zbytečného vytahování pokožky. Nikdo znás nechce uspíšit stárnutí pokožky a prohlubování mimických vrásek.

Můj pohled na věc je jednoduchý.

Řídíme se heslem, odličujeme i natíráme obličej proti gravitaci. Tento pohyb pro nás můžebýt ze začátku nezvyklý, ale za krátký čas se stane samozřejmostí.

Další tahy směřujeme do středu obličeje nikoliv ven.

Každé odličování začíná přípravkem. Pokud se odličujete mokrým způsobem, což znamenánapříklad. Speciálním pěnovým přípravkem s vodou.

Je třebane jprve to nejhrubší odlíčit pomocí např. speciálního přípravku ve formě krému či oleje.

Důležité jsou tahy, které použijete. Každý večer při odličování si můžeme naši pokožku zbytečně vytahovat a pomáhat gravitaci uspíšit stárnutí.

Je tu však velmi jednoduchý recept, jak to vyřešit. Každodenní správné odličování je velmidůležité.

Zbytky make-up, líčidel a řasenky na pokožce ulpí a značně ji zatěžují. Špatně odlíčená pokožka velmi strádá.  Ponějakém čase si můžeme vystavět nepříjemné alergie a to nejčastěji v očích, ale také kdekoliv na obličeji i krku.

Slyšela jsem několik příběhů o tom, jak dvacetiletá slečna vypadala jako třicetiletá, protože se neodličovala každý večer a ráno. Velmi často jen přidávala další vrstvya pokožku opláchnutou jen vodou.

Make-up vás může sice v chladném počasí ochránit, ale po několika hodinách začne pracovat a také se rozkládat.

Ve večerních hodinách je na vaší pokožce spousta nečistot a bakterií, kterých je třeba se zbavit. Tyto bakterie lpí na zbytcích líčení.


Pokud máte více vrstev řasenky a líčidel na očích je dobré začít tyto hrubé nečistoty odličovat jako první.

Pokud máte výraznější rty, začněte s nimi. Odličování oči by mělo být velmi šetrné,

protože na očích je jedna z nejtenčích a nejcitlivějších kůži na celém těle. Také rty patří mezi citlivější část na obličeji.

 

Za řasy ani oči silou netaháme. Pokud máme řasenku, která drží, opakovaně po směru řas stírejme tamponkem.

 Nedřeme řasy všemi směry. Nešetrné zacházení způsobí jejich časté vypadávání. Spodní řasy můžeme vyčistit lehce z leva doprava.Tímto způsobem odstraňte i oční linky.

Také jako při nanášení krému můžeme použít krouživé pohyby.           V záhybech obočí se mohou skrývat zbytky make-upu a líčidel, které se snáz odstraní jemnými krouživými pohyby.

Tedy začneme hrubšími nečistotami: Stíny, linky, řasenka, rtěnka, tvářenka a make-up.Tamponkem s odlič. krémem.

Potom pleť dočistíme nejlépe na mokro.

Opět platí pravidlo buďme na pokožku jemní. Netahejme za ni silou ve směru gravitace.


Veronika Nevěčná Indruchová: Kosmetika.
návštěvníků stránky
celkem88 632
tento týden132
dnes12